מיקרופון מיקרופון. Bluetooth ממשק אודיו מתאם מוסיקה Aux מודול עבור הונדה/Acccord/אזרחית/אודיסיאה/Acuraa לרכב Bluetooth מחבר

במלאי
₪167.81 ₪83.91

תכונות:

איכות חדשה וגבוהה מותג

עשוי מחומר באיכות גבוהה, עמיד ופרקטי לשימוש

מולטימדיה לרכב Bluetooth (Bluetooth) מחבר BTA, BTA Bluetooth תומך ללא ידיים עונה לטלפון (יכול לענות / לנתק את הטלפון דרך השמע של רכב לארח ההגה כפתורים), תומך A2DP Bluetooth-השמעת מוסיקה (דרך מערכת השמע של רכב המארח, שליטת הגה בחירת שיר / הרצה קדימה / אחורה / עצור, ותמיכה מספר התקני Bluetooth)

Plug and play: שימוש ברכב אודיו של המארח דיסק תיבת ממשק כדי להתקין בכל מקום, פשוט ומהיר, ולשלב באופן מושלם עם המכונית.

תמיכה hfp ב Bluetooth hands-free קורא: אתה יכול לשלוט על הפעולה של מענה / ניתוק השיחה דרך השמע של רכב לארח את ההגה כפתורים.

תמיכה A2DP Bluetooth נגן מוזיקה: Bluetooth התקן שמע יכול להיות בקלות לשחק דרך שמע לרכב

Bluetooth AVRCP שליטה טכנולוגיה: אתה יכול להשתמש במכונית אודיו המארח (או גלגל ההגה) כדי לשלוט בחירת שירים / הרצה קדימה / אחורה / עצור, קל ובטוח שליטה.

קול באיכות גבוהה באיכות: Bluetooth המארח הוא פלט את שמע לרכב באמצעות חיבור קווי, ביטול כל הפרעה איכות הצליל אובדן, ואת איכות צליל דומה ל-CD.

אתה יכול פשוט להכניס את זה הפריט בחזרה רדיו להתאים את הטלפון שלך או פאד מודול bluetooth ובחר Aux מן הרדיו שלך, אז אתה יכול להשתמש בטלפון שלך כדי לנגן מוזיקה דרך רמקולים ברכב.

אתה יכול גם פשוט להשתמש aux בפונקציה כדי paly מוסיקה

מפרט:

חומר: פלסטיק ABS

אורך: 150 סנטימטר(בערך).

אספקת חשמל: 12V מכונית DC

תגובת תדר: 20Hz עד 20kHz, ± 2dB

חשמל: ≤ 5W

עיוות: 0.01%

יחס אות לרעש: 95dB

טמפרטורת עבודה: -35 סנט-85C

תאימות: עיין תמונה

תכולת חבילה:

1* מודול Bluetooth רדיו סטריאו Aux כבל מתאם

הערה:

1.את הצבע האמיתי של הפריט עשוי להיות שונה מעט מן התמונות המוצגות באתר נגרמת על ידי גורמים רבים, כגון הבהירות של הצג שלך, אור בהירות.

2.בבקשה לאפשר קלה ידנית מדידת סטיית על הנתונים.

מפרטים תיאורים
מקור: סין

האחרונה ביקורות

אתה יכול גם כמו