גרביים אלסטיים נשים גברים בהריון בצקת, סוכרת, דליות מרתון ריצה ספורט גרבי דחיסה גרביים

במלאי
₪20.55 ₪13.96

החנות שלנו הוא מקצועי המוכר של ספורט ובחוץ מוצרים,בעיקר בתחום של דחיסת גרביים, גרבי ספורט.אנחנו תמיד עושים כמיטב יכולתנו כדי להציע ללקוחות שלנו את המוצר באיכות גבוהה ו 100% מספקת שירות לקוחות.

למה יותר ויותר אנשים רוצים ללבוש דחיסה גרביים עכשיו?

בין אם אתה ספורטאי שרוצה להצטיין במשחק, מי לשבת במשך תקופה ארוכה במהלך נסיעות או בעבודה, או מישהו התמודדות עם כאב עקב מחלה כרונית, תמיכה זרימת דם תקינה לרגליים שלך הוא בעל חשיבות עליונה.הדחיסה שלנו גרביים מתוכננים עם האחרונה קשת כדי עגל דחיסה טכנולוגיה, מציע ולכוון את הרגל שריר עגל לתמוך,לעזור לשמור על זרימת הדם כדי להגביר את הביצועים הספורטיביים, להקל על כאב עקב מספר תנאים.

מפחית את הסיכון של פגיעה

לספק תוספת דחיסה תמיכה מייצבת את קשת, את הקרסול ואת שרירי.ממזער שרירים תנודה, מיקרו-קרעים.מונע התכווצויות ופציעות.את שיפור התמיכה יכול למנוע פציעות עקב המסכן את כוח השריר, במיוחד שהוא החצי השני של המרתון.

משפר את הביצועים שלך

עבור ספורטאים סיבולת, את מנגנון מפתח הוא "שריר עגל משאבה" - עם כל צעד או פדלים-שבץ, את הידוק ו unclenching של שריר השוק סוחט את הדם בחזרה אל הלב.הדחיסה שלנו גרביים לספק נוספת לסחוט המשפר את זה פעולת השאיבה, מהירות הזרימה של נחוצה חמצן לשרירי עובדים.מהירויות זרימת דם בחזרה לכיוון הלב ולפנות חילוף החומרים, חומרי פסולת מהשרירים.

מסייע לך לשחזר מהר יותר

ממריץ את זרימת דם, משפר אספקת חמצן לשרירים שלך.מפחית ייצור חומצה לקטית, כאב שרירים, הרגשות של heavinessin את הרגליים ואת הרגליים.התאוששות מהירים מ "עיכוב הופעת כאב שרירים".

עוזר למנוע או להקל על נפיחות

עוזר לשלוט נפיחות דרך מוגברת זרימת הדם, וממהר הסרת פסולת תאית מוצרים.מפחית נפיחות, עייפות מן ממושכת בישיבה או בעמידה.הוא אידיאלי עבור pregnent נשים ומי לעמוד או לשבת במשך תקופה ארוכה במהלך נסיעות או בעבודה.

עוזר להקל על כאב דורבן ברגל

נועד עם דחיסה כדי לסייע ניהול כאב, הקלה על-פי דורבן ברגל, מדרבן העקב קשת כאב.עוזר עם עמידה והליכה כאב.דחיסת רצועה יהיה להפחית את הדלקת לזרז את תהליך הריפוי.

מי עשוי להפיק תועלת דחיסה גרביים:

1, אישה בהריון

2, ספורטאים, אנשים פעילים מעורב עם ספורט, ריצה, הליכה, רכיבה על אופניים, משחקי כדורגל וכו'.

3, תכופים הנוסעים או מישהו לוקח הרבה בטיסה

4. עבודות המחייבות להיות על הרגליים הרבה: אחיות,מורים,עובדי בנייה, שפים, עובדי הקו, ומסעדה המגישה צוות וכו'.

5. עבודות הדורשות ישיבה ממושכת: עובדי משרד,נהגים וכו'.

6, כל מי סובל מבעיות ורידים ברגליים, בצקת, דורבן ברגל וכו'.

מוצרים מפרט

מוצרים שם: דחיסה גרביים

דחיסה רמה: רמה ראשונה (20-30mmHg)

מוצר קטגוריה: לחץ גרביים

צבע : כמו בתמונה

גודל : S / M L / XL, XXL

מוצר קטגוריה: מבוגר גרביים

עובי: בינוני

בד: ניילון

הראשי הרכב בד: ניילון

פונקציה : עיצוב, אנטי חיכוך

מתאים עונה: אביב, סתיו, חורף, קיץ.

סגנון: ספורט

באיזה רמה כדי לבחור?

הרמה הראשונה (20-30 מ " מ כספית): הוא מתאים בריאות מניעה אנשים.לדוגמה, מורים, משטרת התנועה, אחיות, רופאים, קוסמטיקאית, מדריכי קניות, וכו', וגם את הגרביים האלה מתאימים גם סימפטומים מוקדמים, כגון כלי ורידים קלה האיבר התחתון, עומד פעמים יותר מדי זמן, זה מרגיש כאב

רמה 2 (30-40mmHg): למי שיש תסמינים ברורים בתוך הגפיים התחתונות, מלווים על ידי הרגל נוחות (כגון כאב בגפיים, עייפות, נפיחות, אקזמה, התכווצויות, עקצוץ, פיגמנטציה וכו'), פלביטיס, בהריון, אחרי וריד saphenous כריתה, ו פקקת ורידים עמוקה תסמונת.

מפרטים תיאורים
חומר: ניילון
עובי: תקן
מקור: סין
רמיזות מיניות: No
חתיכות: 1PC
מין: גברים
גרביים צינור גובה: גבוה צינור
מגונה התמונה: No
גרב סוג: יוניסקס גרביים
סוג פריט: גרב
CN: גואנגדונג

האחרונה ביקורות

אתה יכול גם כמו